بهترین راه های زیبایی

مجلـه زندگـی ویتـا

مدير سايتفلار

به سايت ما خوش آمديد

آرشيو مطالب

ليست کامل مطالب سايت

مجلـه زندگـی ویتـا

به وبلاگ من خوش آمدید

درباره سايت
موضوعات
پيوندها
روزانه ها
امکانات سايت

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 46542
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

شنبه 1 آذر 1393برچسب:سلامت جسم,ورزش,سلامتی,زیبایی,جوانی,پوست, ساعت 10:12
نويسنده: فلار

چه چیزی ما را زیبا می سازد؟ برخی می گویند آرایش برخی فکر می کنند که این بستگی به این دارد که ما که هستیم ، اما در واقع چندعامل اساسی وجود دارد که زیبایی را شکل می دهد و کمک می کند تا جوان و زیبا بمانیم . زنان نباید فقط مراقب خانواده ودوستان خودباشند آنها همچنین باید مراقب پوست ، مو وبدن زیبایشان نیز باشند . اجازه بدهید تا این نوشته یادآوری کوچکی باشد برای شما از کارهایی که زنان باید انجام دهند تا زیبا بمانند و احساس خوبی داشته باشند .

صبح خودرا با یک ورزش خوب شروع کنید

عادت های خوب زیبایی ، ضروری هستند و انجام هرروزه آنها باعث می شود تا پوستی سالم ، موهایی درخشان و ظاهری جوان وشاداب داشته باشید .صبح خودرا با یک ورزش خوب شروع کنید. این به تقویت جریان خون کمک می کند و رنگ چهره شما را زنده و شاداب می کند . سپس یک دوش سریع گرم یا سرد بگیرید تا باقیمانده خواب را از خود دور کنید.

 

صبحانه تصمیم خوبی برای کسانی است که می خواهند باریک باقی بمانند 

ورزش همچنین ماهیچه های شمارا قوی نگه داشته و با افزایش سوخت و سازبدن ، شما را به سمت عادت مهم بعدی زیبایی یعنی خوردن صبحانه هدایت می کند . نخوردن صبحانه باعث می شود تا شما بسیار سریع احساس خستگی و خواب آلودگی کنید وهمچنین باعث می شود تا هنگام ظهر احساس گرسنگی نکرده و در نتیجه میل به ناهار خوردن نداشته باشید. صبحانه تصمیم خوبی برای کسانی است که می خواهند باریک باقی بمانند . اگر شما احساس شما می کنید که نمی توانید هنگام صبحانه نان بخورید ، سعی کنید تا آن را برای خود جذاب تر کنید. بشقاب های زیبا ، فضای زیبا و صبحانه جذاب باعث می شود تا میل به خوردن پیدا کنید . بعد از مدت کوتاهی شما به رژیم سالم خود عدت می کنید.

 

رژیم غذایی سالم یکی دیگر از عادات زیبایی است

رژیم غذایی سالم یکی دیگر از عادات زیبایی است . اگر شما خوب نمی خورید- البته این به معنی زیاد خوردن نیست - این آغاز مشکلات پوست و اضافه وزن و شرایط ناسالم است . مطمئن شوید که تمام ویتامین ها و مواد مغذی لازم که شما نیاز دارید به بدنتان می رسد .

 

آب آشامیدنی سالم برای پوست شما بسیار حیاتی است. اگر شما می خواهید پوستی زیبا ، صاف و ابریشمی داشته باشید هرروز آب نوشیدنی پاکیزه بنوشید . پوست خود را با کرمهای خاص مرطوب کرده وبا انجام ماساژ صورت باعث جریان بهتر خون شوید.

 

از زندگی لذت ببرید. به بیان ساده ، توقف برای یک لحظه در شلوغ ترین برنامه ها برای پیداکردن وداشتن احساسی خوب بسیار مهم است. کمی استراحت در میان کار هربار برای لمس حس زنده بودن ،برای اندیشیدن به چیزهای مهم و برای استراحت از مشکلات دنیوی بسیار آرامش بخش خواهد بود.

 

با استرس مقابله کنید. ازبین بردن استرس آسان است در حالی که شما می دانید که چه چیزی در شما احساس خوب ایجاد می کند ، چیزی که شما را آرام می کند . استرس به ما بی خوابی ، چین و چروک وخلاصه احساسات منفی می دهد . یاد بگیرید چگونه از آن خلاص شوید . زمانی را به خود اختصاص دهید ، از وان حمام لذت ببرید ، پیاده روی کنید ، شنا کنید، از سرگرمی های خود لذت ببرید.

 

خواب خوب یکی از بهترین عادت های کلیدی زیبایی است. خواب یک برطرف کننده افسردگی خوب است و همچنین کمک می کند تا از خستگی ناشی ازکارو مشکلات طولانی روزبهبود یابیم . خواب به بازیابی و بازسازی ارگانیسم ها کمک می کند، بنابراین مهم است که به اندازه کافی بخوابید.

 

پیاده روی کردن به طور منظم با خانواده و یا حیوانات خانگی یکی از عادات خوب زیبایی است. این تنها برای سلامتی و ظاهر خوب نیست، بلکه به همان اندازه شما را از مشکلات دور کرده و از طرف دیگر کمک می کند تا ذهن خودرا خالی کنید، به برخی از مسائل مهم در زندگی فکر کرده وراه چاره بیندیشید. علاوه بر این اگر شما صحبت کردن با همسر یا شریک زندگی خود را فراموش کرده اید ، این یک فرصت بزرگ است فقط برای راه رفتن و صحبت کردن!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع مطلب: <-CategoryName->
برچسب ها:
آخرين عناوين
آرشيو
نويسندگان
تقويم
برچسب ها
کليه حقوق اين سايت متعلق به مجله زندگی ویتا است. کپی از مطالب فقط با ذکر منبع جایز است.: